زیبایی، لطافت و عسل

زیبایی، لطافت و عسل

زندگی زیبا و لطیف با عسل طبیعی
زیبایی، لطافت و عسل

زیبایی، لطافت و عسل

زندگی زیبا و لطیف با عسل طبیعی

عسل سرچشمه حیات

عسل غنی شده با ویتامین

امروزه هر کس اهمیت چشمگیر ویتامین ها را می شناسد و می داند که وجو د مقادیر بی اندازه کم ( به اندازه هزارم گرم ) نه تنها برای مصونیت بدن در برابر ناخوشی ها گوناگون ( حاصل از نبودن ویتامین) بلکه برای افزایش پایداریش در برابر عفونت ها و شرایط بد زندگی کافی است .
مشاهدات بالینی نشان دادهاند که اگر بیماری زیر نظر پزشک به درمان بپردازد و ویتامین های ساختگی را با غذایی که در اصل از فرآورده های طبیعی تهیه شده تغذیه کند ویتامین هایی مزبور بهتر جذب می شوند از این نظر عسل غنی از ویتامین به صورت فرآورده غذایی بسیار پر ارزش در خواهد آمد . این نوع عسل رامعمولا با مخلوط کردن ساده عسل و ویتامین ها می سازند که طرز تهیه یک نمونه از آن به شرح زیر است :
1 – عسل خالص 100 گرم 2 – ویتامین A 13200 واحد بین المللی (lu)
3 – ویتامین B1 – 8 گرم 4- ویتامین B2 – 8 میلی گرم
5 – ویتامین C - 300 میلی گرم 6 - ویتامین pp – 60 میلی گرم
7- نمک های کلسیم - 300 میلی گرم
ارزش غذایی این عسل برای بدن انسان قابل ملاحظه است و تغذیه 25 گرم ( یک قاشق مربا خوری ) آن در روز کافی است با وجود این با تجویز پزشک ، می توان آن را مصرف نمود .

عسل و کودکان :

مصرف عسل برای کودکان زیر یک سال ممنوع ا ست

ضد کم خونی ایست،عسل باعث افزایش هموگلوبین خون شده ، به علت داشتن ویتامین B  در رشد ونمو آنان تاثیر می گذارد .

دردرمان شب ادرای اطفال بسیار مفید میباشد ، باعث جذب آب و کاهش میزان کلسیم خون می گردد .

مستقیماً جذب شده و بنابراین یک منبع انرژی آماده برای کودک است .

عسل و انرژی: عسل به علت داشتن  گلوکز و فروکتوز باعث تولید انرژی سریع (سوختن گلوکز) و طولانی (سوختن فروکتوز) می گردد. این قندها بدون هضم اولیه جذب می شوند و از طریق عروق خونی که دیواره روده ها را پوشانده وارد جریان خون شده سپس از طریق ورید باب وارد کبد می گردند و در آنجا به گلیکوژن تبدیل می شوند. این ماده توسط بدن برای تولید انرژی بکار می رود. مصرف مرتب عسل برای تقویت قوای جنسی و درمان نا توانی های آن بسیار مؤثر است؛ که از عسل با روش های مختلف و با ترکیب با عصاره گیاهان مؤثر در درمان این ناتوانیها می توان بهره گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد